Beker Competitie

Overzicht Beker 2022/2023

Om een zestiental spelers te krijgen voor de beker competitie is er een voorronde gespeeld. Jan Ashof heeft tegen Oscar gespeeld en Ton heeft tegen Cock gespeeld. Ton en Jan Ashof zijn als winnaars van deze partijen ingedeeld voor de achtste finale van de beker. Door uitval van zowel Rutger en Jan Polders gedurende periode een van dit seizoen hebben Jan van Laar en Jasper voor hun achtste finale een bye gekregen. Hieronder kun je de indeling en al gespeelde wedstrijden van de beker competitie van dit seizoen inzien. De indeling voor de volgende ronde word willekeurig gedaan en zal bekend gemaakt worden door de interne wedstrijd leider. Bij remise zal er rapid partij gespeeld worden en de uitslag zal daarna genoteerd worden als 1.5 punt voor de winnaar tegen 0.5 punt voor de verliezer.