CoronaMaatregelen

Rhenense Schaakclub:  Coronaprotocol clubavondwedstrijden

❖ Bij binnenkomst wordt er naar een Coronavaccinatiebewijs gevraagd.

❖ De bar is open tot 20:00 voor verstrekkingen. Na 20:00 kunt u gebruik maken van eigen meegenomen drank- of etenswaar.

❖ Bij binnenkomst handen ontsmetten. Hiertoe staat ontsmettingsmiddel op een tafel direct als u binnen komt.

❖ Er worden geen handen geschud. Niet aan het begin en niet na afloop van de partij.

❖ Hoesten/niezen in de elleboog

❖ Tussendoor handen ontsmetten (bijvoorbeeld na toiletbezoek) kan altijd met het ontsmettingsmiddel in de hal.

❖ Mondkapjes zijn toegestaan, echter niet verplicht.

❖ Consumpties zijn beschikbaar in de bar, houd rekening dat niet iedereen tegelijk naar de bar gaat.

❖ Houd – als u niet (meer) speelt – 1,5 meter afstand van elkaar. Bij andere partijen kijken is alleen op afstand mogelijk!

❖ Loop niet door de zaal heen en ga niet tegelijk met anderen consumpties halen. Blijft alert op de anderhalvemeterregel.

Wanneer komt u niet: indien u de volgende klachten hebt, dan moet u zich afmelden en dus niet komen:

➢ verkoudheid  ➢ hoesten  ➢ benauwdheid  ➢ koorts

Let op! Volg de instructies van de zaalbeheerders qua looplijnen e.d.!! Alleen als we allemaal de regels volgen is schaken weer mogelijk. Daar hebben we wel uw medewerking voor nodig. Door het bestuur kunnen aanvullende aanwijzingen worden gegeven tijdens een schaakavond.