Externe Competitie

SOS competitie

De Rhenense schaakclub doet elk jaar weer mee met een aantal teams aan de SOS competitie. Hierin strijden leden van onze schaakclub in teams van 4 tot en met 8 tegen andere schaakverenigingen. Daarnaast kunnen leden die extern spelen ook hun KNSB rating bekijken en die van hun tegenstanders.

Rhenen 1 - SOS

De uitslagen, leden, tegenstanders en de data waarop het eerste team van Rhenen speelt in de SOS competitie vind je hier.

Neem contact op met de externe wedstrijdleider van Rhenen 1 voor meer informatie.

Rhenen 1 - SGS

Rhenen 2 speelt dit jaar niet meer in de SOS competitie maar heeft er voor gekozen om als viertal in de SGS competitie te spelen als Rhenen 1.

Neem contact op met de externe wedstrijdleider van Rhenen 2 voor meer informatie.