Interne Competitie

Tussenstand interne competitie

Hier vind je het overzicht van de ranglijst, gespeelde wedstrijden en uitslagen van het huidige seizoen.

Rapid

De uitslagen en tussenstand van de rapidcompetitie van dit seizoen vind je hier. Ook kun je meer lezen over de regels en indeelmethode van Rokade.

chess, chess game, farmers-836784.jpg

Beker

De uitslagen en tussenstand van de bekercompetitie van dit seizoen vind je hier. Daarnaast kun je meer terug lezen over de indeling en spelregels.

Kun je een interne wedstrijd niet bijwonen, meld je dan af. Afmelden kan door contact op te nemen met de interne wedstrijdleider. Bekijk meteen de kalender voor het speelschema van het huidige seizoen.

Afmelden

Speeltempo

Voor het huidige seizoen zijn de volgende regels van toepassing gezien het tijdbestek. Stand 18 voor meeste klokken.

• speeltempo: een uur en veertig minuten.
  • toevoeging: tien seconden per zet.

Het speeltempo en de toevoeging kunnen veranderen als er nieuwe maatregelen genomen worden die de openingstijden van de schaakclub beperken.